Nestle: “Znajdziemy Cię”
Źródło: http://www.facebook.com

Nestle promuje akcję czip RFID dla każdego. Nowa, “czekoladowa” promocja odbywa się pod hasłem “Znajdziemy Cię”. Konsument musi tylko odpakować słodki batonik, co uruchomi nadajnik GPS. Nestle obiecuje że w ciągu 24 godzin brygada specjalna odnajdzie “szczęśliwca” i dokonując nalotu w stylu grupy antyterrorystycznej, wręczy mu nagrodę pieniężną. Batoników jest kilka,ale miliony konsumentów zatrzyma opakowanie, mając nadzieję na bycie śledzonym.

Permanentna inwigilacja, włącznie z monitorowaniem pozycji człowieka, do niedawna były uważane za “teorię spiskową”. Tymczasem międzynarodowe koncerny, jak VISA, IBM czy Nestle (czyli pozornie ze sobą niezwiązane) promują tę technologię. Aby skutecznie wprowadzić pomysł w życie, trzeba zakorzenić go w świadomości, najlepiej w momencie jej kształtowania. Kampania Nestle, w formie zabawy, wpływa na kształtującą się psychikę młodego człowieka, zakorzeniając utożsamienie bycia śledzonym z pozytywnymi emocjami. Ideą akcji jest przyzwyczajanie młodych pokoleń do relaksu i poczucia komfortu w środowisku inwazyjnych mikroprocesorów śledzących każdy twój ruch, niezbędnych w państwie policyjnym, do czego zmierzają USA bądź UK. A w te kraje “zapatrzona jest” reszta świata…

Nestlé ‘We Will Find You’




  PRZEJDŹ NA FORUM